probleem waterpomp 2.5 NA

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
kurt1971
Berichten: 107
Lid geworden op: do 31 aug, 2017 19:28
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Rijkevorsel

probleem waterpomp 2.5 NA

Ongelezen bericht door kurt1971 »

Hallo,

Na lang zweten en stress heb ik de distributieriem en spanner vervangen, timing op punt, enz.... :thumbup:

Ik heb ook een andere waterpomp geplaatst van Bearmach maaaaaaaar..... op de oude waterpomp zit een dop met schroefdraad waar de visco en propeller of gemonteerd zit. op de nieuwe niet.... Hoe los ik dit op?

In de vraagbaak of Manual staat een tekening dat de propeller ineens op de waterpomp zit zonder visco..

Graag feedback aub.
110 Tithonus 2.5 NA diesel Softtop ex MOD
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: probleem waterpomp 2.5 NA

Ongelezen bericht door De Rob »

kurt1971 schreef: wo 06 jun, 2018 22:06 Hallo,

Na lang zweten en stress heb ik de distributieriem en spanner vervangen, timing op punt, enz.... :thumbup:

Ik heb ook een andere waterpomp geplaatst van Bearmach maaaaaaaar..... op de oude waterpomp zit een dop met schroefdraad waar de visco en propeller of gemonteerd zit. op de nieuwe niet.... Hoe los ik dit op?

In de vraagbaak of Manual staat een tekening dat de propeller ineens op de waterpomp zit zonder visco..

Graag feedback aub.
Die u heeft is een, waterpomp van ene van 1983/1984 ....voor vaste schroef vier bladen.
Rob
Plaats reactie