centrale vergendeling probs

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Gebruikersavatar
Fetzl
Berichten: 1423
Lid geworden op: wo 21 okt, 2015 21:03
lrocb_lidnr: 1397
Woonplaats: Westerlo
Contacteer:

centrale vergendeling probs

Ongelezen bericht door Fetzl »

afgelopen weekend een issue gehad met centrale vergrendeling - de actuators deden al een tijdje moeilijk en ik heb ze nu voor alle zekerheid allemaal ontkoppeld

Daarom vraagje:
1. Passen enkel de orginele LR actuators in een Def (Puma dd 2009) of zijn er varianten die beter (en goedkoper) zijn ?

2. ik heb momenteel enkel aan bestuurderszijde een cilinder waarmee ik manueel kan openen.
omdat ik dit weekend plots de cilinder in mijn handen had, zou ik me precies toch veiliger voelen als ook de passagierszijde een cilinder had.
Maar af-fabriek is het slot aan die kant daar niet voor uitgerust ?
Nu... een RHD heeft minimaal een cilinder aan die kant... dus de spare parts moeten er zijn
Past dat ook op het binnenwerk van een LHD ?
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: centrale vergendeling probs

Ongelezen bericht door De Rob »

Fetzl schreef: di 05 jun, 2018 23:23 afgelopen weekend een issue gehad met centrale vergrendeling - de actuators deden al een tijdje moeilijk en ik heb ze nu voor alle zekerheid allemaal ontkoppeld

Daarom vraagje:
1. Passen enkel de orginele LR actuators in een Def (Puma dd 2009) of zijn er varianten die beter (en goedkoper) zijn ?

2. ik heb momenteel enkel aan bestuurderszijde een cilinder waarmee ik manueel kan openen.
omdat ik dit weekend plots de cilinder in mijn handen had, zou ik me precies toch veiliger voelen als ook de passagierszijde een cilinder had.
Maar af-fabriek is het slot aan die kant daar niet voor uitgerust ?
Nu... een RHD heeft minimaal een cilinder aan die kant... dus de spare parts moeten er zijn
Past dat ook op het binnenwerk van een LHD ?
De elektrische actuators kosten € 40 + BTW bij de dealer.Ene linkse heb ik liggen.Dikwijls zijn deze niet kapot maar zijn er draadjes gebroken in dieje tutter tussen deur en deurstijl.Enkele weken geleden nog ene gehad.
die lange barells voor die deurklinken,....komen tesamen met een stuurslot af...niet apart vanaf td5.
Rob
Plaats reactie