Onnozelaars vs Antares: 2-0
- Vogler
- LROCB-Member
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
- lrocb_lidnr: 1395
- Woonplaats: Brussel
- Contacteer:
Onnozelaars vs Antares: 2-0
Mevrouw Vogler belde vanmorgen met de boodschap dat een of andere hufter tegen de Defender was gereden. 'Het is heftig', zei ze, en ik 'bereidde me maar beter voor op wat ik ging zien'.
Hufter in kwestie probeerde de politie te ontvluchten is vol gas in achteruit op de linkervleugel van onze Defender geknald. Het gespuis was waarschijnlijk high en is geboeid afgevoerd. Bon, met een stel politieagenten waren er in elk geval betrouwbare getuigen...
Het bleek uiteindelijk minder dramatisch dan waar ik me op voorbereid had, maar het was hoe dan ook geen fijn zicht en terwijl ik een eerste inschatting van de schade probeerde te maken, schoten woorden als vierendelen, castreren en ophangen in gedachten.
De schade lijkt op eerste zicht mee te vallen, maar ik zal niet gerust zijn tot Rob hem heeft kunnen nakijken.
Dat linkervleugel en spoorstang vervangen moeten worden is evident.
Moeilijk te zien op de foto, maar aan een barst in de lak is te zien dat de vleugel een beetje in het bulkhead geduwd is
en zowel de motorkap als de chauffeursdeur zijn wat ontwricht.
Het tussenschot heeft dus waarschijnlijk een tik(je) gehad. Het chassis lijkt nog recht te zijn, en er zijn geen deuken te vinden die op buiging kunnen duiden. De auto stond in versnelling, dus het is hopen dat de transmissie de klap goed overleefd heeft.
Aan het ergste geval wil ik even niet denken, maar in het beste geval komt de auto er beter uit, want de geraakte panelen hadden deuken van een akkefietje van bij de vorige eigenaar, dus fingers crossed.
Marquanterre zit er in elk geval niet meer in (tenzij misschien nog als toerist), net als een tripje naar Zwitserland die we voor begin oktober hadden gepland.
Groeten,
Joris
Hufter in kwestie probeerde de politie te ontvluchten is vol gas in achteruit op de linkervleugel van onze Defender geknald. Het gespuis was waarschijnlijk high en is geboeid afgevoerd. Bon, met een stel politieagenten waren er in elk geval betrouwbare getuigen...
Het bleek uiteindelijk minder dramatisch dan waar ik me op voorbereid had, maar het was hoe dan ook geen fijn zicht en terwijl ik een eerste inschatting van de schade probeerde te maken, schoten woorden als vierendelen, castreren en ophangen in gedachten.
De schade lijkt op eerste zicht mee te vallen, maar ik zal niet gerust zijn tot Rob hem heeft kunnen nakijken.
Dat linkervleugel en spoorstang vervangen moeten worden is evident.
Moeilijk te zien op de foto, maar aan een barst in de lak is te zien dat de vleugel een beetje in het bulkhead geduwd is
en zowel de motorkap als de chauffeursdeur zijn wat ontwricht.
Het tussenschot heeft dus waarschijnlijk een tik(je) gehad. Het chassis lijkt nog recht te zijn, en er zijn geen deuken te vinden die op buiging kunnen duiden. De auto stond in versnelling, dus het is hopen dat de transmissie de klap goed overleefd heeft.
Aan het ergste geval wil ik even niet denken, maar in het beste geval komt de auto er beter uit, want de geraakte panelen hadden deuken van een akkefietje van bij de vorige eigenaar, dus fingers crossed.
Marquanterre zit er in elk geval niet meer in (tenzij misschien nog als toerist), net als een tripje naar Zwitserland die we voor begin oktober hadden gepland.
Groeten,
Joris
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
- Penguin
- LROCB-Member
- Berichten: 3098
- Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
- lrocb_lidnr: 1396
- Woonplaats: Hoele
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Da is klote. Hopelijk valt het inderdaad mee.
Stond hij toevallig in versnelling of is dat een bewuste keuze?
Bumper vervangen door een stalen profiel of stevige winchbumper.
Stond hij toevallig in versnelling of is dat een bewuste keuze?
Bumper vervangen door een stalen profiel of stevige winchbumper.
-
- Berichten: 268
- Lid geworden op: do 07 jul, 2011 12:56
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Wichelen
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
triestig ! Kan me de gedachten goed voorstellen en hopelijk komt de verzekering tegemoet zoals ze zouden moeten.
kreeg zelf de krop in de keel van het zien van de foto's.
En vervang meteen die spiegelarm ook maar.
Greetz
kreeg zelf de krop in de keel van het zien van de foto's.
En vervang meteen die spiegelarm ook maar.
Greetz
Defender 130 td5
disco 3
series 3 88'
disco 3
series 3 88'
- Fetzl
- Berichten: 1428
- Lid geworden op: wo 21 okt, 2015 21:03
- lrocb_lidnr: 1397
- Woonplaats: Westerlo
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Bummer ! Nu maar hopen dat die brave man een verzekering heeft :-/
Als het een echt accident is, zou ik vergevingsgezind du even zijn, maar bij wat ik hier lees (ontvluchten, high... )...
Geen compassie - fix de cosmetische schade maar ineens lekker mee !
Als het een echt accident is, zou ik vergevingsgezind du even zijn, maar bij wat ik hier lees (ontvluchten, high... )...
Geen compassie - fix de cosmetische schade maar ineens lekker mee !
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
- Fetzl
- Berichten: 1428
- Lid geworden op: wo 21 okt, 2015 21:03
- lrocb_lidnr: 1397
- Woonplaats: Westerlo
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Oh ja... ik neem graag toeristen mee op sleeptouw ;-)
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
- Fetzl
- Berichten: 1428
- Lid geworden op: wo 21 okt, 2015 21:03
- lrocb_lidnr: 1397
- Woonplaats: Westerlo
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Vanwaar de vraag.. ik heb eigenlijk altijd (onbewust) de gewoonte om te parkeren in versnelling ipv handremPenguin schreef: Stond hij toevallig in versnelling of is dat een bewuste keuze?
Deels omdat bij rijm en vries ooit mijn remschoenen zijn blijven hangen en ik (zonder dat te weten) de hele hub om zeep heb geholpen
Sindsdien gewoon in versnelling...
Maar da's mss dan geen goed idee bij 4x4 ?
Ik heb alleen niet veel vertrouwen in die handrem...
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
- Wolf
- LROCB-Member
- Berichten: 2342
- Lid geworden op: do 31 jul, 2003 20:39
- lrocb_lidnr: 316
- Woonplaats: Bij Father Damien
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
aijejai, hopelijk valt het allemaal nog goed mee.
avatar = Hammerite-user.
- Vogler
- LROCB-Member
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
- lrocb_lidnr: 1395
- Woonplaats: Brussel
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Bedankt mannen.
Marieke had hem geparkeerd, en ik heb haar de afgelopen weken in Ijsland ingepeperd om hem zeker in versnelling te zetten op hellingen. De LR handrem is nu eenmaal niet altijd even betrouwbaar, zeker als ze aangetrokken wordt door een bevallige dame. Het was hier in principe niet nodig, en ik heb het zelf heel lang niet gedaan net om schade in gevallen als deze te voorkomen - tot ik het ooit helemaal vergat bij de BMW en hij in een andere auto rolde...
De ironie wil dat de Defender de dag voordien nog elders stond en dat we dit een veiligere plek vonden.
Hoe dan ook is dit voorval aanleiding om serieuzer te overwegen Brussel te verlaten. Toen we Antares drie weken hadden, heeft een andere zatte f*cker een baksteen door het raam gegooid. Ik weet niet hoe veel kansen ik deze stad nog wil geven.
J
Marieke had hem geparkeerd, en ik heb haar de afgelopen weken in Ijsland ingepeperd om hem zeker in versnelling te zetten op hellingen. De LR handrem is nu eenmaal niet altijd even betrouwbaar, zeker als ze aangetrokken wordt door een bevallige dame. Het was hier in principe niet nodig, en ik heb het zelf heel lang niet gedaan net om schade in gevallen als deze te voorkomen - tot ik het ooit helemaal vergat bij de BMW en hij in een andere auto rolde...
De ironie wil dat de Defender de dag voordien nog elders stond en dat we dit een veiligere plek vonden.
Hoe dan ook is dit voorval aanleiding om serieuzer te overwegen Brussel te verlaten. Toen we Antares drie weken hadden, heeft een andere zatte f*cker een baksteen door het raam gegooid. Ik weet niet hoe veel kansen ik deze stad nog wil geven.
J
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
- Penguin
- LROCB-Member
- Berichten: 3098
- Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
- lrocb_lidnr: 1396
- Woonplaats: Hoele
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Het is altijd een slecht idee om te parkeren en in versnelling te laten staan.Fetzl schreef:Vanwaar de vraag.. ik heb eigenlijk altijd (onbewust) de gewoonte om te parkeren in versnelling ipv handremPenguin schreef: Stond hij toevallig in versnelling of is dat een bewuste keuze?
Deels omdat bij rijm en vries ooit mijn remschoenen zijn blijven hangen en ik (zonder dat te weten) de hele hub om zeep heb geholpen
Sindsdien gewoon in versnelling...
Maar da's mss dan geen goed idee bij 4x4 ?
Ik heb alleen niet veel vertrouwen in die handrem...
Net om extra, meestal verborgen, schade te voorkomen aan de aandrijflijn bij dergelijke ongevallen.
Als de handrem niet deftig werkt, beter zorgen dat hij werkt
Nu, toegegeven, in extreme gevallen zoals hellingen zet ik hem ook wel eens in eerste of achteruit. Maar als het kan, in neutraal.
Een alternatief is je stuur volledig links of rechts afdraaien.
-
- LROCB-Member
- Berichten: 1193
- Lid geworden op: zo 12 okt, 2003 21:20
- lrocb_lidnr: 349
- Woonplaats: Brugge
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
!!! uitwerpselen !!! man das slecht nieuws, hopelijk wordt de schade deftig vergoed.
Er is nog een plaatsje vrij in de Disco V8 voor Marcanterra, ik kom solo.
Eventueel trein tot Brugge en ik pik je op aan het station indien de BMW niet beschikbaar is ;-)
Er is nog een plaatsje vrij in de Disco V8 voor Marcanterra, ik kom solo.
Eventueel trein tot Brugge en ik pik je op aan het station indien de BMW niet beschikbaar is ;-)
-
- LROCB-Member
- Berichten: 147
- Lid geworden op: ma 16 feb, 2004 11:06
- lrocb_lidnr: 1421
- Woonplaats: Brussel
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Je woont daar helaas in een "quartier chaud". Laatste keer dat ik daar was werd mij openlijk drugs aangeboden.Vogler schreef: Ik weet niet hoe veel kansen ik deze stad nog wil geven.
J
- De Rob
- LROCB-Member
- Berichten: 2389
- Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
- lrocb_lidnr: 183
- Woonplaats: Herentals
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Het is toch een algemene regel om handrem en in "vitesse" zetten.....en op een helling de wielen zo te draaien dat "hij "zich vast rijd als er iets gebeurd.
Rob
Rob
Laatst gewijzigd door De Rob op di 19 sep, 2017 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- LROCB-Member
- Berichten: 147
- Lid geworden op: ma 16 feb, 2004 11:06
- lrocb_lidnr: 1421
- Woonplaats: Brussel
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
En hoe zag de tegenpartij eruit ?
- Penguin
- LROCB-Member
- Berichten: 3098
- Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
- lrocb_lidnr: 1396
- Woonplaats: Hoele
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
In vitesse laten staan was nen klop krijgen toen ik in den ABL mijn opleiding chauffeur deed.De Rob schreef:Het is toch een algemene regel om handrem en in "vitesse" zetten.....en op een helling de wielen zo te draaien dat "hij "zit vast rijd als er iets gebeurd.
Rob
Wielen draaien zeer zeker. En bij een stevige helling is dat een extra zekerheid, maar dat is de uitzondering.
- Vogler
- LROCB-Member
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
- lrocb_lidnr: 1395
- Woonplaats: Brussel
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Ach ja, quartier chaud.. het verandert om elke hoek maar we zitten inderdaad nabij - zoniet in - enkele 'aandachtsbuurten'. Afgezien van de schades aan de auto, hebben we in die 10 jaar nooit noemenswaardige problemen gehad en ons sentiment m.b.t. de stad maakt altijd wel een slingerbeweging. Ik moet toegeven dat parkeerproblemen en de komende LEZ een ettelijk malen grotere frustratie zijn dan het complexe sociale weefsel.
De tegenpartij zag er nog ontstellend goed uit. Je zou erger verwachten...
Groeten,
Joris
De tegenpartij zag er nog ontstellend goed uit. Je zou erger verwachten...
Groeten,
Joris
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
- Beerke
- LROCB-Member
- Berichten: 350
- Lid geworden op: vr 14 jan, 2005 00:20
- lrocb_lidnr: 519
- Woonplaats: Heverlee
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Chauffeur C of B?Penguin schreef:In vitesse laten staan was nen klop krijgen toen ik in den ABL mijn opleiding chauffeur deed.De Rob schreef:Het is toch een algemene regel om handrem en in "vitesse" zetten.....en op een helling de wielen zo te draaien dat "hij "zit vast rijd als er iets gebeurd.
Rob
Indien C,
Ik weet niet of een MAN 4 ton al een koppeling op lucht had, maar dan zal dat in ieder geval de reden geweest zijn, een vrachtwagen mag je inderdaad nooit in versnelling laten staan anders bestaat de kans dat je hem er niet uit krijgt omdat er geen luchtdruk meer is.
Voor de voertuigen B heb ik toch nooit geweten dat we die uit versnelling moesten zetten.
grtz
J'aime le travail bien fait... ... par les autres! ( Gaston attitude ;-))
- Penguin
- LROCB-Member
- Berichten: 3098
- Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
- lrocb_lidnr: 1396
- Woonplaats: Hoele
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
C maar gelde ook voor de iltiskes en r4 kes
-
- Berichten: 268
- Lid geworden op: do 07 jul, 2011 12:56
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Wichelen
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
In vitesse zetten op helling (oprit) durf ik niet zonder de handrem op te trekken. Als ik dat doe duwt mijn 130 td5 de motor op zijn gemak rond en staat hij na een kwartier op straat.
Neen altijd in versnelling en handrem strak aangespannen.
Ik vrees dan ook dat er verlies zal zitten op de compressie, doch nog niet laten controleren. Motor heeft ondertussen bijna 300.000 KM.
Neen altijd in versnelling en handrem strak aangespannen.
Ik vrees dan ook dat er verlies zal zitten op de compressie, doch nog niet laten controleren. Motor heeft ondertussen bijna 300.000 KM.
Defender 130 td5
disco 3
series 3 88'
disco 3
series 3 88'
- De Rob
- LROCB-Member
- Berichten: 2389
- Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
- lrocb_lidnr: 183
- Woonplaats: Herentals
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Stef McDef schreef:In vitesse zetten op helling (oprit) durf ik niet zonder de handrem op te trekken. Als ik dat doe duwt mijn 130 td5 de motor op zijn gemak rond en staat hij na een kwartier op straat.
Neen altijd in versnelling en handrem strak aangespannen.
Ik vrees dan ook dat er verlies zal zitten op de compressie, doch nog niet laten controleren. Motor heeft ondertussen bijna 300.000 KM.
Compressie heeft daar niks mee te maken.wel ... afhankelijk in welke versnelling u hem zet.
Rob
-
- Berichten: 68
- Lid geworden op: ma 28 jul, 2003 11:08
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Bocholt/Moerbeke
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Ik vind dat de Golf er helemaal niet goed uitziet. Tussen de achterdeur en het spatbord, ter hoogte van het slot is niet veel ruimte meer. Dus binnenspatbord zal ook wel een knauw hebben. Het zou me niet verwonderen als dit een perte total is. Alleszins iets om straks terug tegen te komen in Polen.Vogler schreef:
De tegenpartij zag er nog ontstellend goed uit. Je zou erger verwachten...
Groeten,
Joris
- Vogler
- LROCB-Member
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
- lrocb_lidnr: 1395
- Woonplaats: Brussel
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Ondertussen ziet hij er gelukkig alweer wat zindelijker uit:
Straf hoe gekleurd het Chawton White is als je het direct naast Arctic White ziet.
Op de bevestigingsmaterialen na, hebben drie stukken uit de vleugel de klap overleefd: de alarmsirene, antenne en last but not least...: de polycarbonaat koplamp!
J
Straf hoe gekleurd het Chawton White is als je het direct naast Arctic White ziet.
Op de bevestigingsmaterialen na, hebben drie stukken uit de vleugel de klap overleefd: de alarmsirene, antenne en last but not least...: de polycarbonaat koplamp!
J
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
- Penguin
- LROCB-Member
- Berichten: 3098
- Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
- lrocb_lidnr: 1396
- Woonplaats: Hoele
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Kom mooi in orde!
Dat wit is inderdaad een groot verschil he. Merkte het hier ook toen ik de verkeerde verf had besteld
Dat wit is inderdaad een groot verschil he. Merkte het hier ook toen ik de verkeerde verf had besteld
- Peter Puma
- LROCB-Member
- Berichten: 1309
- Lid geworden op: zo 02 sep, 2007 22:45
- lrocb_lidnr: 1062
- Woonplaats: Antwerpse Kempen
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Mooi!
Volgt er nu ook nog een paint job ?
Volgt er nu ook nog een paint job ?
Beste Groeten,
Peter
Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
Peter
Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
- Vogler
- LROCB-Member
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
- lrocb_lidnr: 1395
- Woonplaats: Brussel
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
In principe wel en graag, want het moet geen lappendeken worden, maar ik denk dat ik het uitstel tot we weten hoe het met de verzekering afloopt. Is nog te bekijken met Rob... In principe zullen we wel uitbetaald worden, maar dat zal nog minstens duren tot de zaak voor de rechter is gekomen. En met de achterstand bij het Brusselse gerecht beloofd dat niet veel goeds, dat gaat minstens een half jaar zijn.
Wie weet kom ik in tussentijd nog een deur tegen die we dan mee kunnen laten spuiten.
J
Wie weet kom ik in tussentijd nog een deur tegen die we dan mee kunnen laten spuiten.
J
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
-
- Berichten: 268
- Lid geworden op: do 07 jul, 2011 12:56
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Wichelen
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Veel geluk met dat half jaar.
Het ongeval van mijn schoonouders is gebeurd op 17-7-2012 en '"hopelijk"' morgen eindelijk uitspraak voor de strafrechter. Daarna nog eens burgerlijke partijstelling over de kosten en vergoedingen van materiele en andere schade. Meer dan 5 jaar gerechtelijk werk voor het beslissen over een straf van een junkie die zich nergens iets van aantrekt en blijft rondrijden zoals het hem best schikt. Schoonmoeder heeft ondertussen al haar derde rolstoel
Het ongeval van mijn schoonouders is gebeurd op 17-7-2012 en '"hopelijk"' morgen eindelijk uitspraak voor de strafrechter. Daarna nog eens burgerlijke partijstelling over de kosten en vergoedingen van materiele en andere schade. Meer dan 5 jaar gerechtelijk werk voor het beslissen over een straf van een junkie die zich nergens iets van aantrekt en blijft rondrijden zoals het hem best schikt. Schoonmoeder heeft ondertussen al haar derde rolstoel
Defender 130 td5
disco 3
series 3 88'
disco 3
series 3 88'
- Vogler
- LROCB-Member
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
- lrocb_lidnr: 1395
- Woonplaats: Brussel
- Contacteer:
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
Miljaar, dat helpt wel relativeren!
Sinds gisteren is de Defender weer mobiel. Happy days!
J
Sinds gisteren is de Defender weer mobiel. Happy days!
J
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
-
- Berichten: 268
- Lid geworden op: do 07 jul, 2011 12:56
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Wichelen
Re: Onnozelaars vs Antares: 2-0
UPDATE : krijg juist nieuws dat de uitspraak wordt uitgesteld naar volgende week want de hoofdgriffier is met verlof.
Duimen maar mémé.
Duimen maar mémé.
Defender 130 td5
disco 3
series 3 88'
disco 3
series 3 88'