
Tja... Waarschijnlijk was het zo hopeloos dat ze bij de proeven niet eens geprobeerd hebben er iets beters van te maken.
Joris
Dan zuipt em toch veel.Fetzl schreef: op autoroute du soleil aan 110 met 2 daktenten en geladen ging het vlot naar 15-16l
Dat kan je heel moeilijk vergelijken - enerzijds is de weerstand afhankelijk van kwadratische snelheidPenguin schreef:Dan zuipt em toch veel.Fetzl schreef: op autoroute du soleil aan 110 met 2 daktenten en geladen ging het vlot naar 15-16l
Huidige is 15l aan 140km/u
Da's waar.Fetzl schreef: Dat kan je heel moeilijk vergelijken - enerzijds is de weerstand afhankelijk van kwadratische snelheid
maar anderzijds is de impact van hoekige daktenten met ruimte tussen totaal verschillend van een iets hoger maar glad hefdak
De turbulentie en grenslaag gedragen zich compleet verschillend en de imapct op weerstand is niet te verwaarlozen
Valt goe mee zulle... zeker met die puma's.Fetzl schreef: off topic: ik hou meestal 110-120 aan op de autostrade
vind dat def zich niet echt leent om 140 te knallen - de remmen en stijfheid van koetswerk indachtig -
maar da's persoonlijk