Zo fier ik vorig jaar was een gefrustreerde keurder te kakken zetten, zo hard heeft diezelfde keurder mij terug
2015, keuder zegt dat ik zelf niet lichte vracht mag maken en dat de bouten van de planken moeten verankerd zijn, ik met een grote smile: haalt uwe baas er maar bij. Die kon niet anders dan mij gelijk geven. Ikke met een voldane blik afscheid genomen.
Vandaag zie ik een vriendelijke keurder die een p38 v8 een vet machien vondt, helaas zie ik tot mijn verbazing net voor ik naar buiten kon die gefrustreerde keurder passeren. Met een smalende blik roept hij mij om te zeggen dat ik de eind dempers zomaar niet mocht verwijderen. Hoe meer ik lastig deed , hoe meer hij punten vondt om opmerkingen te maken, achterbumper niet legaal, banden, vering in slechte staat(terwijl deze vorige maand vervangen was)
Ik verhaal bij de stationchef gaan halen, maar helaas: mijnheer, de keurder mag uw auto afkeuren voor de einddempers, een lv valt niet onder tuningwet, dus je moet de dempers respecteren. Al moest hij toegeven dat het voor hem niet echt een punt was.
Moraal van het verhaal, denk nooit dat je wint van een gefrustreerde keurder.