Ferry P&O Calais - Dover
-
- lrocb_lidnr: 0
- Contacteer:
Ferry P&O Calais - Dover
Hallo,
Waarschijnlijk zitten hier mensen die wel eens regelmatig een ferry booken richting UK.
Book je best last minute of toch beter op voorhand(max 60 dagen via P&O Calais - Dover).
Met welk tarief moet ik rekening houden met een 110?
Gr,
Harre
Waarschijnlijk zitten hier mensen die wel eens regelmatig een ferry booken richting UK.
Book je best last minute of toch beter op voorhand(max 60 dagen via P&O Calais - Dover).
Met welk tarief moet ik rekening houden met een 110?
Gr,
Harre
- travel-def
- Contacteer:
Re: Ferry P&O Calais - Dover
Harre ,
Je kan ook van Duinkerken vertrekken .Prijzen hangen vooral af van het tijdstip van vertrek .Prijs kan gaan van 40 tot 100 euro .
Wij hebben de laatste keer wel 40 pond moeten bij betalen omdat we door omstandigheden een dag vroeger naar huis moesten .
Om dit te vermijden kan je een Flex ticket kopen , kan je gratis omboeken .
Harre , heb jij misschien de Benin Classic meegereden ?
Gr,
Peter
Je kan ook van Duinkerken vertrekken .Prijzen hangen vooral af van het tijdstip van vertrek .Prijs kan gaan van 40 tot 100 euro .
Wij hebben de laatste keer wel 40 pond moeten bij betalen omdat we door omstandigheden een dag vroeger naar huis moesten .
Om dit te vermijden kan je een Flex ticket kopen , kan je gratis omboeken .
Harre , heb jij misschien de Benin Classic meegereden ?
Gr,
Peter
-
- Contacteer:
Dag Peter,
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb inderdaad meegereden met de Benin Classic vorig jaar.
En jij? Van waar zou ik je moeten kennen? Er was vorig jaar ook een Peter mee maar kwam niet uit Zonhoven...
Gr,
Harre
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb inderdaad meegereden met de Benin Classic vorig jaar.
En jij? Van waar zou ik je moeten kennen? Er was vorig jaar ook een Peter mee maar kwam niet uit Zonhoven...
Gr,
Harre
- travel-def
- Contacteer:
Harre ,
Wij hebben elkaar nog niet ontmoet .
Ik heb de 1ste editie van de Senegal Classic meegereden , met Filip M. en volg het nog een beetje .
En heb wat contact met Bert ivm outdoormateriaal voor de deelnemers .
Gr,
Peter
Wij hebben elkaar nog niet ontmoet .
Ik heb de 1ste editie van de Senegal Classic meegereden , met Filip M. en volg het nog een beetje .
En heb wat contact met Bert ivm outdoormateriaal voor de deelnemers .
Gr,
Peter
- Yohani
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 64
- Contacteer:
Ik ben zojuist 2 weken naar Engeland geweest, route Dunkerque-Dover met DFDS, heen en terug 113€ en een paar centen, maar mijn Defender 110 HCPU camper is wel eens stuk hoger (3m) en langer dan een standaard Defender.
Yohani
Yohani

Eigen websites: Reiswebsite; http://www.yohani.be/reizen/ Zelfbouw camper; http://www.yohani.be/campersite/
-
- Contacteer:
Yohani, op voorhand geboekt of last minute?
- Yohani
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 64
- Contacteer:
Op voorhand geboekt via http://www.aferry.be/ afvaarturen 8u 's morgens op 31/8 en terugkeren vrijdagavond 20u00 op 13/9 ...
Op aferry kan je de aan de hand van de routes, de data en de uren en de maatschappijen een prijsofferte maken.
Ik keek ook voor de Chunnel en dat zou me +/- 3x meer gekost hebben, dan maar een uurtje langer onderweg ! (Dunkerque-Dover = 2u)
Yohani
Op aferry kan je de aan de hand van de routes, de data en de uren en de maatschappijen een prijsofferte maken.
Ik keek ook voor de Chunnel en dat zou me +/- 3x meer gekost hebben, dan maar een uurtje langer onderweg ! (Dunkerque-Dover = 2u)
Yohani

Eigen websites: Reiswebsite; http://www.yohani.be/reizen/ Zelfbouw camper; http://www.yohani.be/campersite/
-
hi,
Soms is het interessant om op voorhand eens te kijken voor speciale acties!
Er zijn ook soms acties heen en terug op 1 dag : auto met passagiers voor heel weinig geld.
2 verschillende boekingen voor 1 dag heen en terug kunnen dan eventueel nog goedkoper zijn dan een gewone boeking.
Vorige zomer naar Billing geweest en de oorspronkelijke boeking moeten herboeken vanwege de 14 dagen uitstel van het evenement wegens slechte weer daar. Heeft ons boven de al dure tickets een pak geld bovenop gekost, Gelukkig bij terugkeer een ferry later moeten nemen wegens panne onderweg maar niet moeten bijbetalen (wat normaal gezien wel het geval was), waarschijnlijk hoorden en zagen ze al van ver dat we gehavend waren en hadden ze medeleiden.
Deze zomer terug de ferry geboekt via aferry en speciale actie en ik denk dat we dan maar rond de 50 euro betaald hebben, def 130+1 adult+1child heen en terug. Vorig jaar was om en bij de 200 euro als ik het nog goed voor heb.
greetz,
StefMcDef
Soms is het interessant om op voorhand eens te kijken voor speciale acties!
Er zijn ook soms acties heen en terug op 1 dag : auto met passagiers voor heel weinig geld.
2 verschillende boekingen voor 1 dag heen en terug kunnen dan eventueel nog goedkoper zijn dan een gewone boeking.
Vorige zomer naar Billing geweest en de oorspronkelijke boeking moeten herboeken vanwege de 14 dagen uitstel van het evenement wegens slechte weer daar. Heeft ons boven de al dure tickets een pak geld bovenop gekost, Gelukkig bij terugkeer een ferry later moeten nemen wegens panne onderweg maar niet moeten bijbetalen (wat normaal gezien wel het geval was), waarschijnlijk hoorden en zagen ze al van ver dat we gehavend waren en hadden ze medeleiden.
Deze zomer terug de ferry geboekt via aferry en speciale actie en ik denk dat we dan maar rond de 50 euro betaald hebben, def 130+1 adult+1child heen en terug. Vorig jaar was om en bij de 200 euro als ik het nog goed voor heb.
greetz,
StefMcDef
Defender 130 td5
disco 3
series 3 88'
disco 3
series 3 88'
-
- Contacteer:
Net een aanbieding op de mail binnengekregen van P&O - 44 euro heen en terug.
T'is geboekt.
Bedankt iedereen.
T'is geboekt.
Bedankt iedereen.
- Wolf
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 316
- Contacteer:
@Stef Mcdef: dat "pak geld bovenop" zou ik toch geprobeerd hebben te recupereren via de 'automatische) annulatieverzekering van mijn Golden Mastercard (heeft me al meer terug gegeven dan ze kost)
zoiets is te proberen, 't is overmacht en je kan er zelf niets aan doen.
zoiets is te proberen, 't is overmacht en je kan er zelf niets aan doen.
-
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 349
Wij gaan altijd met DFDS, voor Peterborough hebben we 74 euro betaald heen en terug, flex is duurder. Meestal nemen we een boot vroeger naar huis en nog nooit moeten bij betalen
-
@ Wolf : Dank voor de tip maar zal wel te laat zijn nu na 2 jaar. Goed om weten voor de volgende keer.
Voor degenen die naar buggenhout gaan, Tot Zondag
StefMcDef en Kiran McToy
Voor degenen die naar buggenhout gaan, Tot Zondag
StefMcDef en Kiran McToy
Defender 130 td5
disco 3
series 3 88'
disco 3
series 3 88'