kzou een DVB-T USBstick willen kopen, ik ken de beperkingen van het aantal zenders, maar kan niet kiezen:
bij Conrad zijn er 21 mogelijkheden en allen hebben ze extreem slechte en zeer goede reviews!!
Bij sommige wordt bv.pas bij install "ontdekt" dat ze niet werken met bv. win7 en 64bits.
Gebruikt iemand zoiets en heb je wat raad, laat maar komen.
nog eens non-LR: zijn er hier gelukkkige DVB-T gebruikers?
- Wolf
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 316
- Contacteer:
nog eens non-LR: zijn er hier gelukkkige DVB-T gebruikers?
- Peter Puma
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 1062
- Contacteer:
Re: nog eens non-LR: zijn er hier gelukkkige DVB-T gebruiker
Hoi Willy,
Ik kijk al jaren DVB-T met diverse ontvangers en tegenwoordig via de ingebouwde tuner van de TV.
Voor PC gebruik heb ik een Cinergy stickje van Terratec en daar ben ik content van.
Wordt gebruikt op een Acer netbook met N450 processor. Werkt prima.
Antenne is belangrijk bij die spullen, de meegeleverde sprietjes is meestal troep.
Ik heb vroeger ook een aantal andere types van sticks getest, inderdaad met wisselende resultaten.
Vaak worden die behoorlijk heet en vallen ze na een tijdje uit tot ze weer afgekoeld zijn.
Troep dus.
Kijk naar een degelijk merk met goeie driver support en hou je handen af van de chinese copietjes
Ik kijk al jaren DVB-T met diverse ontvangers en tegenwoordig via de ingebouwde tuner van de TV.
Voor PC gebruik heb ik een Cinergy stickje van Terratec en daar ben ik content van.
Wordt gebruikt op een Acer netbook met N450 processor. Werkt prima.
Antenne is belangrijk bij die spullen, de meegeleverde sprietjes is meestal troep.
Ik heb vroeger ook een aantal andere types van sticks getest, inderdaad met wisselende resultaten.
Vaak worden die behoorlijk heet en vallen ze na een tijdje uit tot ze weer afgekoeld zijn.
Troep dus.
Kijk naar een degelijk merk met goeie driver support en hou je handen af van de chinese copietjes

Beste Groeten,
Peter
Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
Peter
Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
- Wolf
- LROCB-Member
- Contacteer:
eentje gekocht bij Conrad: merk Hauppage met Win7 als software.
Doet wat hij moet doen: 7 dig. TV-zenders en 15 dig. radio-posten; nu nog een deftige bierblik-antenne maken want dat antenneke doet het niet zo goed.
Doet wat hij moet doen: 7 dig. TV-zenders en 15 dig. radio-posten; nu nog een deftige bierblik-antenne maken want dat antenneke doet het niet zo goed.
- gLObetrotter
de 7 digi TV zenders....zijn toch niet allemaal Broadcasting Alahzira & Turkystan on-air 

Wolf schreef:eentje gekocht bij Conrad: merk Hauppage met Win7 als software.
- Arragon
- lrocb_lidnr: 877
Hahaaaa, dus toch bier, je weet wat ik je geschreven heb hé.Wolf schreef:... nu nog een deftige bierblik-antenne maken ...

Terug naar de natuur, zeg het asfalt en beton vaarwel.
- Wolf
- LROCB-Member
- Contacteer:
@arragon: 't mogen ook Icetea blikken zijn (geen cola want dat is alu), maar icetea is moeilijker te schrijven dan bier.