Bezoek show Billing
-
- lrocb_lidnr: 0
Bezoek show Billing
Hoi,ik was van plan om in juli de show in de UK te bezoeken,welke camping in de buurt kan ik het beste nemen, wie heeft er nog verdere tips voor mij,was van plan om met de boot in Calais te nemen.
Waartoe zijn wij op aarde ?
-
Re: Bezoek show Billing
Er is een camping net naast de showground op het Aquadrome terrein zelf.
Persoonlijk prefereer ik de Grange farm camping er net naast, dit is een tiental minuten wandelen.
Opgelet deze tien minuten zijn zeer lang als je net een winchbumper hebt gekocht (ervaring!).
De Grange farm is bijzonder rustig (veeeeel plaats) maar is in wezen een weide met mobiele toiletten en douches (zeer proper).
Je betaalt bij de ingang voor camping en toegang tot de Billing.
Geert
Persoonlijk prefereer ik de Grange farm camping er net naast, dit is een tiental minuten wandelen.
Opgelet deze tien minuten zijn zeer lang als je net een winchbumper hebt gekocht (ervaring!).
De Grange farm is bijzonder rustig (veeeeel plaats) maar is in wezen een weide met mobiele toiletten en douches (zeer proper).
Je betaalt bij de ingang voor camping en toegang tot de Billing.
Geert
- Wolf
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 316
- Contacteer:
Vroeger(°) moest je daarvoor lang op voorhand boeken, is dit nu niet meer nodig?GEMI schreef:Er is een camping net naast de showground op het Aquadrome terrein zelf.
(°) in 2000
-
Volgens internet is reserveren nog steeds aangeraden, Aquadrome terrein staat steeds goed vol.Wolf schreef:Vroeger(°) moest je daarvoor lang op voorhand boeken, is dit nu niet meer nodig?GEMI schreef:Er is een camping net naast de showground op het Aquadrome terrein zelf.
(°) in 2000
Doch wij gingen naar Grange farm: in 2009 hebben we ook gereserveerd maar er waren massa's plaats over.
Dus in 2010 niet gereserveerd: no problem, alweer massa's plaats over (alweer Grange farm).
Geert
- VanLourd
- lrocb_lidnr: 1217
Wij gaan ook , maar nemen een hotel in de buurt..
Als het daar al om 17:30u gedaan is.
dan kan je daar nog de hele avond gaan zitten op je camping.
Mijn gedacht hierover is dan dat ik liever ergens in een dorp/stad in de buurt zit,
waar ik de locale pub nog kan gaan sponsoren
Mijn gedacht hierover is dan dat ik liever ergens in een dorp/stad in de buurt zit,

Als een Engelse wagen niet meer lekt.
is er vermoedelijk geen olie op.
is er vermoedelijk geen olie op.
- Henk
- lrocb_lidnr: 30
Wij gaan/gingen meestal in groep en dan is het op de camping (aquadrome) best gezellig en het is zeker niet om 17h30 gedaan met de show.
Kan zijn dat ik nog wel ga maar er is ook een kleinere show eerste WE van juli in Newbury.
Kan zijn dat ik nog wel ga maar er is ook een kleinere show eerste WE van juli in Newbury.
- brutus 2-zak
VanLourd schreef:Wij gaan ook , maar nemen een hotel in de buurt..
+1
After Monday and Tuesday even the calendar says W T F ...
- De Rob
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 183
- Contacteer:
Henk schreef:Wij gaan/gingen meestal in groep en dan is het op de camping (aquadrome) best gezellig en het is zeker niet om 17h30 gedaan met de show.
en in September nog één in Peterborough.....welke naar mijn smaak interessanter is dan Billing.
Rob
- De Rob
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 183
- Contacteer:
GEMI schreef:Volgens internet is reserveren nog steeds aangeraden, Aquadrome terrein staat steeds goed vol.Wolf schreef:Vroeger(°) moest je daarvoor lang op voorhand boeken, is dit nu niet meer nodig?GEMI schreef:Er is een camping net naast de showground op het Aquadrome terrein zelf.
(°) in 2000
Doch wij gingen naar Grange farm: in 2009 hebben we ook gereserveerd maar er waren massa's plaats over.
Dus in 2010 niet gereserveerd: no problem, alweer massa's plaats over (alweer Grange farm).
Geert
Zit ge eigenlijk te ver van het gebeuren af. Voelt ge u niet betrokken...20 minuten te voet elke keer en om de 100meter uw armband laten zien.
Als men op de aquadrome camping staat....kunt ge na 18.00u met uw wagen naar de standen op de showground rijden om te laden.Geen gesleur naar Grange farm.
Rob
- pascaline
- LROCB-Member
ik heb vorig jaar Peterborough gedaan is idd een goeie show. vandejaar ben ik van plan om keer naar billing te gaan kijken..
- Wolf
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 316
- Contacteer:
Wat bedoelen jullie just met een "goede show".
is dit:
- de show op de showground? (interesseert me geen ballen);
- de grote aanwezighied van allerhande leveranciers / verkopers van LR-producten?
- een goede 2de handsmarkt?
- de algemene sfeer?
-ofwa....?
is dit:
- de grote aanwezighied van allerhande leveranciers / verkopers van LR-producten?
- de algemene sfeer?
-ofwa....?
- Henk
- lrocb_lidnr: 30
Ik ge proberen om eerste WE van juli naar Newbury te gaan.
Daar is op zaterdag een veiling en 2dehands spullen, zondag is er ook nieuw spul te koop.
Is de eerste keer voor dit event maar dit is een tijdschrift-onafhankelijke organisatie
Daar is op zaterdag een veiling en 2dehands spullen, zondag is er ook nieuw spul te koop.
Is de eerste keer voor dit event maar dit is een tijdschrift-onafhankelijke organisatie
-
Ben in 2010 en 2009 zowel naar Peterborough als naar Billing geweest.Wolf schreef:Wat bedoelen jullie just met een "goede show".
is dit:
- de algemene sfeer?
-ofwa....?
Heb ook niet gekeken naar de show op de showground, ik ging vooral voor de onderdelen markt.
Veel leveranciers staan op beide beurzen doch ik vind Billing net iets groter en beter (leuker).
Wat de opmerking van Rob betreft over de campings op Billing:
-op Grange Farm zit je inderdaad verder. Doch 10 min wandelen storen mij niet als je geen zware spullen koopt (zelfs dan kan je die na 18u ook met de wagen ophalen).
-om de 100m armband laten zien? Onzin! Eén maal bij betreden van terrein, net als de mensen op de Aquadrome.
-minder betrokken? Tja, dat zal wel zeker, doch ik zit graag rustig te genieten 's avonds. Dat is dus een bewuste keuze.
Conclusie:
beide shows zijn de moeite, indien mogelijk ga naar beide, indien je echt moet kiezen gan naar Billing.
Indien Billing datum niet geschikt is ga naar Peterborough.
Geert