De verbouwingen die echter een grotere verkeersveiligheid als gevolg hebben mogen toegelaten worden door de Minister van Verkeerswezen of diens gemachtigde, op aanvraag van de verbouwer. eind artikel 13.2
dus als ik een aanvraag indien om schijfremmen onder mijn series te steken (die remmen tenminste steeds hetzelfde aan beide kanten, met als gevolg dat ik niet moet tegensturen) kan dit goed komen, ware het niet dat we nog steeds in België zitten en ik daar waarschijnlijk 10jaar op moet wachten
Zojdson schreef:De verbouwingen die echter een grotere verkeersveiligheid als gevolg hebben mogen toegelaten worden door de Minister van Verkeerswezen of diens gemachtigde, op aanvraag van de verbouwer. eind artikel 13.2
dus als ik een aanvraag indien om schijfremmen onder mijn series te steken (die remmen tenminste steeds hetzelfde aan beide kanten, met als gevolg dat ik niet moet tegensturen) kan dit goed komen, ware het niet dat we nog steeds in België zitten en ik daar waarschijnlijk 10jaar op moet wachten
Een artikel 13 op 1 april is al zeker een aanzet tot addertjes onder het gras : lees artikel 6 eens. Dat artikel vertelt wie een goedkeuringsprocedure mag opstarten
Zojdson schreef:De verbouwingen die echter een grotere verkeersveiligheid als gevolg hebben mogen toegelaten worden door de Minister van Verkeerswezen of diens gemachtigde, op aanvraag van de verbouwer. eind artikel 13.2
En als je het van te voren vraagt aan de keuring?
Als die remmen een E-attest hebben kan je misschien kans maken?
dus als ik een aanvraag indien om schijfremmen onder mijn series te steken (die remmen tenminste steeds hetzelfde aan beide kanten, met als gevolg dat quote]
En als je het van te voren vraagt aan de keuring?
Als die remmen een E-attest hebben kan je misschien kans maken?
ik niet moet tegensturen) kan dit goed komen, ware het niet dat we nog steeds in België zitten en ik daar waarschijnlijk 10jaar op moet wachten [/
Driewerf helaas. Keuring mag alleen maar keuren (en soms dingen niet zien waarvan we verontwaardigd zijn als ze ze zien)