We zien wel graag bergjes en die zijn moeilijk te vinden in België..
thx,
Bram
de moderne tijd heWolf schreef:azo doen wij dat ook, alleen koop ik geen topokaart meer, maar neem mijn Garmin Etrex, stippel er een wandeling op uit en dan .. hop wijle weg.
Pas maar op met uw kompaske, of der komen nog kids bijtracker schreef: Zo hebben wij het al veel gedaan, voor we kinderen hadden,
gr pascal
......ik vind het nog leuk met kompaske derbij!
Is dat Hammer in de Eifel, Wolf? Kan je me wat meer info geven over die camping. Ik ga alvast even googlen..Wolf schreef:Wij steken af en toe de grens over naar Duitsland ( naar een dorpje Hammer genaamd) Daar is een camping die het hele jaar open is en waar prachtige wandelingen kunnen gedaan worden (wat bergop en wat bergaf).
Geen honden toegelaten.
Dat is em inderdaad.stijnverhaert schreef:Is dat Hammer in de Eifel, Wolf? Kan je me wat meer info geven over die camping. Ik ga alvast even googlen..Wolf schreef:Wij steken af en toe de grens over naar Duitsland ( naar een dorpje Hammer genaamd) Daar is een camping die het hele jaar open is en waar prachtige wandelingen kunnen gedaan worden (wat bergop en wat bergaf).
Geen honden toegelaten.