Pagina 1 van 1

hard top voor 110 DCPU

Geplaatst: za 13 feb, 2016 22:19
door franske
Ik wil de bache op mijn DCPU vervangen door een hard top. Eerste idee was de zijkanten/achterkanten van een 90 HT te nemen, een dak in te korten, gewone achterdeur plaatsen, en een plaat laten maken voor de voorkant.

Ik speel nu echter met een ander idee, en hoop hier inspiratie te krijgen hoe dit uit te voeren. Ik zou het dak van de truck cab vervangen door een dak van een 110, dat dus doorloopt over het voorste deel en over de hard top. Achteraan hetzelfde doen als hoger beschreven, dat is geen probleem. Maar hoe krijg ik dit proper dicht en afgewerkt aan de achterkant van de truck cab? Die achterkant is afgerond, en dit zal ik tot tegen het dak dicht moeten krijgen. Iemand suggesties?

Re: hard top voor 110 DCPU

Geplaatst: zo 14 feb, 2016 10:26
door Henk
Praat een keer met de Carlos, die heeft zoiets gemaakt

Re: hard top voor 110 DCPU

Geplaatst: zo 21 feb, 2016 10:58
door franske
en hoe contacteer ik Carlos?

Re: hard top voor 110 DCPU

Geplaatst: zo 21 feb, 2016 11:23
door De Rob
franske schreef:Ik wil de bache op mijn DCPU vervangen door een hard top. Eerste idee was de zijkanten/achterkanten van een 90 HT te nemen, een dak in te korten, gewone achterdeur plaatsen, en een plaat laten maken voor de voorkant.

Ik speel nu echter met een ander idee, en hoop hier inspiratie te krijgen hoe dit uit te voeren. Ik zou het dak van de truck cab vervangen door een dak van een 110, dat dus doorloopt over het voorste deel en over de hard top. Achteraan hetzelfde doen als hoger beschreven, dat is geen probleem. Maar hoe krijg ik dit proper dicht en afgewerkt aan de achterkant van de truck cab? Die achterkant is afgerond, en dit zal ik tot tegen het dak dicht moeten krijgen. Iemand suggesties?


En, uw ander idee....is het dan nog een lichte vracht.?????????????ze zullen u zien komen.
Rob

Re: hard top voor 110 DCPU

Geplaatst: zo 21 feb, 2016 21:09
door franske
Rob, waarom zou dit geen lichte vracht meer zijn? Ik behoud de volledig afgescheiden cabine (incl. de achterwand) en ik behoud de losse pick-up bak, met een eigen opbouw; het enige wat doorloopt is het dak. Volgens mij zijn bijv. de toyota lichte vracht pick-ups ook zo opgebouwd (met een doorlopend dak)

Re: hard top voor 110 DCPU

Geplaatst: zo 21 feb, 2016 21:19
door Penguin
franske schreef:Volgens mij zijn bijv. de toyota lichte vracht pick-ups ook zo opgebouwd (met een doorlopend dak)
Dan moette toch nog es goed kijken denk ik

Re: hard top voor 110 DCPU

Geplaatst: zo 21 feb, 2016 21:34
door Landy Bean
Europees Europees gelijkvormigheidsattest, zou maar voorzichtig zijn ...

Re: hard top voor 110 DCPU

Geplaatst: zo 21 feb, 2016 21:48
door De Rob
franske schreef:Rob, waarom zou dit geen lichte vracht meer zijn? Ik behoud de volledig afgescheiden cabine (incl. de achterwand) en ik behoud de losse pick-up bak, met een eigen opbouw; het enige wat doorloopt is het dak. Volgens mij zijn bijv. de toyota lichte vracht pick-ups ook zo opgebouwd (met een doorlopend dak)

Ik houd u niet tegen hé...verre van.Ik verwittig u maar.
Rob