hard top voor 110 DCPU

Wat staat er nog bij de diverse leden in ontwikkeling
Gebruikersavatar
franske
Berichten: 25
Lid geworden op: di 25 nov, 2003 12:38
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Brugse ommeland

hard top voor 110 DCPU

Ongelezen bericht door franske » za 13 feb, 2016 22:19

Ik wil de bache op mijn DCPU vervangen door een hard top. Eerste idee was de zijkanten/achterkanten van een 90 HT te nemen, een dak in te korten, gewone achterdeur plaatsen, en een plaat laten maken voor de voorkant.

Ik speel nu echter met een ander idee, en hoop hier inspiratie te krijgen hoe dit uit te voeren. Ik zou het dak van de truck cab vervangen door een dak van een 110, dat dus doorloopt over het voorste deel en over de hard top. Achteraan hetzelfde doen als hoger beschreven, dat is geen probleem. Maar hoe krijg ik dit proper dicht en afgewerkt aan de achterkant van de truck cab? Die achterkant is afgerond, en dit zal ik tot tegen het dak dicht moeten krijgen. Iemand suggesties?

Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: Meise

Re: hard top voor 110 DCPU

Ongelezen bericht door Henk » zo 14 feb, 2016 10:26

Praat een keer met de Carlos, die heeft zoiets gemaakt
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding

Gebruikersavatar
franske
Berichten: 25
Lid geworden op: di 25 nov, 2003 12:38
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Brugse ommeland

Re: hard top voor 110 DCPU

Ongelezen bericht door franske » zo 21 feb, 2016 10:58

en hoe contacteer ik Carlos?

Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 1971
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: hard top voor 110 DCPU

Ongelezen bericht door De Rob » zo 21 feb, 2016 11:23

franske schreef:Ik wil de bache op mijn DCPU vervangen door een hard top. Eerste idee was de zijkanten/achterkanten van een 90 HT te nemen, een dak in te korten, gewone achterdeur plaatsen, en een plaat laten maken voor de voorkant.

Ik speel nu echter met een ander idee, en hoop hier inspiratie te krijgen hoe dit uit te voeren. Ik zou het dak van de truck cab vervangen door een dak van een 110, dat dus doorloopt over het voorste deel en over de hard top. Achteraan hetzelfde doen als hoger beschreven, dat is geen probleem. Maar hoe krijg ik dit proper dicht en afgewerkt aan de achterkant van de truck cab? Die achterkant is afgerond, en dit zal ik tot tegen het dak dicht moeten krijgen. Iemand suggesties?


En, uw ander idee....is het dan nog een lichte vracht.?????????????ze zullen u zien komen.
Rob

Gebruikersavatar
franske
Berichten: 25
Lid geworden op: di 25 nov, 2003 12:38
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Brugse ommeland

Re: hard top voor 110 DCPU

Ongelezen bericht door franske » zo 21 feb, 2016 21:09

Rob, waarom zou dit geen lichte vracht meer zijn? Ik behoud de volledig afgescheiden cabine (incl. de achterwand) en ik behoud de losse pick-up bak, met een eigen opbouw; het enige wat doorloopt is het dak. Volgens mij zijn bijv. de toyota lichte vracht pick-ups ook zo opgebouwd (met een doorlopend dak)

Gebruikersavatar
Penguin
LROCB-Member
Berichten: 2892
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
lrocb_lidnr: 1396
Woonplaats: Hoele
Contacteer:

Re: hard top voor 110 DCPU

Ongelezen bericht door Penguin » zo 21 feb, 2016 21:19

franske schreef:Volgens mij zijn bijv. de toyota lichte vracht pick-ups ook zo opgebouwd (met een doorlopend dak)
Dan moette toch nog es goed kijken denk ik
28/02 - Loss of a good friend...
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
In a time of chimpanzees, I was a penguin.

Landy Bean
LROCB-Member
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 12 okt, 2003 21:20
lrocb_lidnr: 349
Woonplaats: Brugge

Re: hard top voor 110 DCPU

Ongelezen bericht door Landy Bean » zo 21 feb, 2016 21:34

Europees Europees gelijkvormigheidsattest, zou maar voorzichtig zijn ...

Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 1971
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: hard top voor 110 DCPU

Ongelezen bericht door De Rob » zo 21 feb, 2016 21:48

franske schreef:Rob, waarom zou dit geen lichte vracht meer zijn? Ik behoud de volledig afgescheiden cabine (incl. de achterwand) en ik behoud de losse pick-up bak, met een eigen opbouw; het enige wat doorloopt is het dak. Volgens mij zijn bijv. de toyota lichte vracht pick-ups ook zo opgebouwd (met een doorlopend dak)

Ik houd u niet tegen hé...verre van.Ik verwittig u maar.
Rob

Plaats reactie