Een D4 is een echte Land Rover

Hier kun je je eens goed laten gaan
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Een D4 is een echte Land Rover

Ongelezen bericht door Waldorf »

Gisteren reed ik mijn Disco 4 voor ter keuring, hij wordt binnen twee weken 4 jaar. En dan dat 'only in a Land Rover'-moment: de elektronische handrem heeft het op de keuringslijn op erg luidruchtige wijze begeven. :shock: De man had hem gewoon aangetrokken, maar bij het lossen begon dat ding daar toch te krijsen! Ik had tot nu toe twee keer op een koude ochtend een geluid gehoord bij het lossen van de handrem, en gedacht dat het een aandachtspunt was voor het komende onderhoud. Maar dat de rotzak het daar en dan zou begeven...
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: Een D4 is een echte Land Rover

Ongelezen bericht door De Rob »

Waldorf schreef: do 22 feb, 2018 16:44 Gisteren reed ik mijn Disco 4 voor ter keuring, hij wordt binnen twee weken 4 jaar. En dan dat 'only in a Land Rover'-moment: de elektronische handrem heeft het op de keuringslijn op erg luidruchtige wijze begeven. :shock: De man had hem gewoon aangetrokken, maar bij het lossen begon dat ding daar toch te krijsen! Ik had tot nu toe twee keer op een koude ochtend een geluid gehoord bij het lossen van de handrem, en gedacht dat het een aandachtspunt was voor het komende onderhoud. Maar dat de rotzak het daar en dan zou begeven...

Hebben ze die op de rollen getest?......indien ja....draaien zij op voor de kosten.Met Disco mogen ze geen remtesten meer doen op de rollenbank.Zekers al vijf jaar niet meer..
Rob
Gebruikersavatar
Penguin
LROCB-Member
Berichten: 3098
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
lrocb_lidnr: 1396
Woonplaats: Hoele
Contacteer:

Re: Een D4 is een echte Land Rover

Ongelezen bericht door Penguin »

En dat probleem is er al sinds de eerste reeks D3 :)
Ben je zeker dat het bij het lossen was? Onze had het bij het aanzetten. Als de D3 dan riskeerde van nog te bewegen, was het prijs en ging hij extra doortrekken, en krijsen zoals een varken
28/02 - Loss of a good friend...
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
In a time of chimpanzees, I was a penguin.
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Re: Een D4 is een echte Land Rover

Ongelezen bericht door Waldorf »

De Rob schreef: do 22 feb, 2018 19:09
Hebben ze die op de rollen getest?......indien ja....draaien zij op voor de kosten.Met Disco mogen ze geen remtesten meer doen op de rollenbank.Zekers al vijf jaar niet meer..
Rob
Nee, ze hebben hem niet op de rollen getest. Ik weet dat ze dat niet mogen doen. Het was gewoon tussen twee stappen van de keuring dat die man efkes de handrem aantrok. De wagen stond gewoon stil.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
Plaats reactie