Defenders op het Salon van 2017

Hier kun je je eens goed laten gaan
Gebruikersavatar
Vogler
LROCB-Member
Berichten: 1147
Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
lrocb_lidnr: 1395
Woonplaats: Brussel
Contacteer:

Defenders op het Salon van 2017

Ongelezen bericht door Vogler »

en ze zijn lekker!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn collega's van Fleet Management kwamen er mee aanzetten, ze hadden de pralines meegekregen vanop de LR-stand bij hun bezoek aan het Salon. Het is een reeks van 5, die elk door een bekende chef zijn ontworpen. De zwarte is bv van Sergio Herman, de rest ben ik vergeten - dat heb je nog tegoed - ik moet nog een foto krijgen van de pralines bij de kaart met uitleg.
De serie heette iets in de trant van 'Defender Collection'. Ik veronderstel dat het een Belgisch initiatief is, maar toch interessant om te zien dat LR toch nog ergens de Defender levend houdt. Je leest meer en meer dat de afficionado's minder in de nieuwe Defender geloven naarmate de tijd verstrijkt en sceptisch worden over het voortzetten van de lijn. Maar LR houdt het label dan toch nog een beetje levend...
Er werd mijn collega's gezegd dat de nieuwe Defender er in 2018 zou komen. Op def2 hebben ze het echter al over 2020...

Groeten,

Joris
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
discojo
LROCB-Member
Berichten: 147
Lid geworden op: ma 16 feb, 2004 11:06
lrocb_lidnr: 1421
Woonplaats: Brussel
Contacteer:

Re: Defenders op het Salon van 2017

Ongelezen bericht door discojo »

Reeks van 5 ? Is de vijfde al opgegeten ?
Gebruikersavatar
Vogler
LROCB-Member
Berichten: 1147
Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
lrocb_lidnr: 1395
Woonplaats: Brussel
Contacteer:

Re: Defenders op het Salon van 2017

Ongelezen bericht door Vogler »

De vijfde heb ik nooit gezien, ik denk dat 'em al op was...
De serie heet trouwens 'The Ultimate Defender Collection' - hopelijk is dat ironisch en niet een zinspeling op een einde...

Afbeelding

Afbeelding

We hebben natuurlijk onder collega's gedeeld, maar de witte (natuurlijk de witte) ging mee naar huis. Mevrouw Vogler houdt van chocolade (om niet te zeggen 'aanbidt') en ik heb haar nog nooit zo enthousiast zien reageren op een Defender - de onze inclusief :lol: . Ze was er bijna door vertederd, trok direct haar iPhone en maakte er zelfs een paar mooie foto's van...

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb even op de webshop van Chocolate Line gekeken of ze er niet te krijgen zijn, maar helaas niet...

Groeten,

Joris
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
Plaats reactie