Keuring...

Hier kun je je eens goed laten gaan
Daan147
Berichten: 113
Lid geworden op: di 04 mei, 2010 15:43
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: melle

Keuring...

Ongelezen bericht door Daan147 »

Ik liet vorige week mijn defender keuren en was afgekeurd voor de bevestiging van de schokdempers. Aan de bevestiging van de schokdempers was mijn inziens niets verkeerd dus ik liet er een collega met kennis van zaken naar kijken. Hij vond daar ook niets abnormaals aan. Ik heb de rubbers onderaan in een laagje zinkverf gestoken en terug gemonteerd. De keurder zei me daarnet dat de bevestigingen er goed uitzagen. Ik vertelde hem dat we niets abnormaals hadden vastgesteld na de eerste keuring. Volgens hem kan je de slijtage enkel zien door de as te liften, klopt dit? Nu kon je zien dat dit in orde was, aldus de keurder :P
def 110 td5
Lidnummer 1480
Daan147
Berichten: 113
Lid geworden op: di 04 mei, 2010 15:43
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: melle

Re: Keuring...

Ongelezen bericht door Daan147 »

Heb daar iets opgesmeerd dat blijkbaar voor rubbers zou gebruikt worden. Zal het morgen eens navragen wat het precies was voor ik hier nog andere kemels schiet...
def 110 td5
Lidnummer 1480
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2385
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: Keuring...

Ongelezen bericht door De Rob »

Daan147 schreef:Heb daar iets opgesmeerd dat blijkbaar voor rubbers zou gebruikt worden. Zal het morgen eens navragen wat het precies was voor ik hier nog andere kemels schiet...
Doe dat :mrgreen:
Maar los van datte
Als ge met de onderste buis kunt ronddraaien zijn de twee rubbers versleten en moeten deze vervangen worden.Bovenaan kan die diabolo bus ook uit slijten...kunt ge zien als ge met de bovenste buis heen en weer kunt wiebelen.
Rob
Plaats reactie