wat ik hier nog mis...

Hier kun je je eens goed laten gaan
Gebruikersavatar
Wolf
LROCB-Member
Berichten: 2341
Lid geworden op: do 31 jul, 2003 20:39
lrocb_lidnr: 316
Woonplaats: Bij Father Damien
Contacteer:

wat ik hier nog mis...

Ongelezen bericht door Wolf »

... is een binding website/forum - Bestuur.
Een aantal mensen hebben hier ferm gewerkt om dat hier in orde te krijgen 'en zijn nog steeds bezig) maar van ons bestuur hoor ik nog niks.
Hebben Wodan - Henk hier een mandaat van het bestuur?
Als er vragen gesteld worden over de "club", is het mij niet duidelijk of Wodan/Henk hier in eigen naam praten of de visie van de club weergeven.
(zoals dit duidelijk bij xrover wel het geval is: Dave praat in naam van hun bestuur)
Of moeten we wachten tot op het praatcafe van februari?
avatar = Hammerite-user.
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: wat ik hier nog mis...

Ongelezen bericht door Henk »

Ik heb enkel een mandaat gekregen om weer een forum uit de grond te stampen, wat dus al redelijk is gelukt met de uitstekende hulp van Wodan.

Het is nu aan het bestuur om de opengevallen bestuursfuncties in te vullen.
Tot naderhoren, blijf ik onafhankelijk en onbezoldigd moderator

Henk
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
wodan
Vaste Waarde
Berichten: 464
Lid geworden op: zo 24 jul, 2005 16:52
Woonplaats: O-VL

Re: wat ik hier nog mis...

Ongelezen bericht door wodan »

Ik spreek niet in naam van het bestuur, ik ben hier enkel forum admin omdat ik het forum terug
online wou hebben. Henk staat dichter bij het bestuur van LRCOB van ik op alle vlakken.

Ik wacht gewoon of er iemand van LRCOB zich hier zal melden, zo ja graag, zeker als er wat inhoudsvol
gepost wordt, zo niet, ook goed.
Als ik zelf iets wil weten, bel ik rond tot iuk de gewenste info heb, zo weet ik ook al wat meer via Hans,
Dave, Henk en Gaby van wat er gebeurd is in grote lijnen. Ik neem dan ook eigenlijk niemand iets kwalijk,
er zijn vanuit XRover in mijn persoonlijke ogen pogingen genoeg gedaan naar LROCB toe zonder gewenst
resultaat.

Ik persoonlijk wou de forum gebruikers hun forum teruggeven en dat is nu ook gebeurd.
Al het werk om dit te realiseren is op vrijwillige basis net als bij Henk.
De domeinnaam en hosting zal aan LROCB gefactureerd worden aan heel democratische prijs
(dezelfde als ik gebruik voor alle non-profit organisaties) en dit op het einde van dit kwartaal.
85 K30,6.2D,th400,NP208,D60/FF14B,4.56 Detroit lock,36/12.5/16.5 GdYr MT
08 GMT911 HD CCSB,6.6TD LMM, All1000, 285/65R18 BFG AT
Plaats reactie