Schokdempers

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Gebruikersavatar
baudts
LROCB-Member
Berichten: 858
Lid geworden op: di 09 feb, 2010 18:59
lrocb_lidnr: 1139
Woonplaats: Steenhuffel

Schokdempers

Ongelezen bericht door baudts »

Heb een vraagje bij het afhalen van de as vooraan is er de draad onderaan op de voorste schokdemper afgebroken.
Nu vroeg ik me af mag je de voorste schokdempers alleen vervangen of dien je alle vier te vervangen? En indien je de voorste vervangt dien je dan dezelfde als achteraan te nemen?
Achteraan heb ik Delphi steken en wou de voorste nu meteen naar koni heavy track veranderen. Wat is jullie mening??
Land Rover closest thing to heaven on earth
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: Schokdempers

Ongelezen bericht door Henk »

Je kunt er ook een bout oplassen, heb ik nu al 2 keer gedaan
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
baudts
LROCB-Member
Berichten: 858
Lid geworden op: di 09 feb, 2010 18:59
lrocb_lidnr: 1139
Woonplaats: Steenhuffel

Re: Schokdempers

Ongelezen bericht door baudts »

Dat is stevig genoeg? Ben niet zo een goede lasser.
Kom je dan ok niet in de problemen volgende keer dat je deze eraf moet halen?
Land Rover closest thing to heaven on earth
Gebruikersavatar
baudts
LROCB-Member
Berichten: 858
Lid geworden op: di 09 feb, 2010 18:59
lrocb_lidnr: 1139
Woonplaats: Steenhuffel

Re: Schokdempers

Ongelezen bericht door baudts »

Heb ondertussen zitten zoeken naar iemand die het goed kan lassen of er zich goed bij vind en in mijn vrienden kring niemand gevonden. Is ook iets verder dan begin van draad afgebroken als je begint te kijken van schokdemper naar beneden dus niet zeker dat als ik daar las ik de bout ver genoeg ga krijgen om hem terug goed vast te zetten.

Dus kom terug op originele vraag kan je koni heavy track vanvoor plaatsen als je vanachter Delphi hebt staan of best terug naar delphi zoeken?
Land Rover closest thing to heaven on earth
Plaats reactie