Wolf velgen

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
GlennV
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 22 jun, 2007 19:44

Wolf velgen

Ongelezen bericht door GlennV »

Hallo,

ik denk er al enige tijd over om mijn std (geklonken) velgen te veranderen naar tubeless Wolf velgen voor onder de 130.

Ik ben ook al een tijdje het www in de gaten aan het houden voor 2e hands aanbiedingen, maar de tubeless velgen worden niet zo vaak aangeboden .. als ze dan toch worden aangeboden, vindt ik ze nog stevig aan de prijs ..

Toen viel mijn oog op de velgen van Paddock => http://www.paddockspares.com/16x6-5-wol ... white.html

Heeft iemand hier ervaring mee ? Zijn deze van dezelfde kwaliteit als originele LR velgen ?

Merci,
grtjz,
Glenn
Gebruikersavatar
baudts
LROCB-Member
Berichten: 858
Lid geworden op: di 09 feb, 2010 18:59
lrocb_lidnr: 1139
Woonplaats: Steenhuffel

Re: Wolf velgen

Ongelezen bericht door baudts »

Kijk eens op:
http://www.gcp4x4.be/nl/search/filters/ ... al;/page/1

Heb ik over laatst ook velgen gekocht vriendelijke man. Correcte prijzen vind ik. Wel geen originele van LR
Land Rover closest thing to heaven on earth
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: Wolf velgen

Ongelezen bericht door Henk »

Op een 130 mag je wegens het maximum laadvermogen enkel heavy duty velgen gebruiken type Wolf.
En die van bij Paddock zijn volgens mij originele
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Re: Wolf velgen

Ongelezen bericht door Waldorf »

Er staat bij 'quality aftermarket'. Ik heb die op de 110, en die doen wat ze moeten doen: rond zijn, luchtdicht blijven en wegen als lood. En niet duur.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
GlennV
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 22 jun, 2007 19:44

Re: Wolf velgen

Ongelezen bericht door GlennV »

'k heb het even nagevraagd bij Paddock =>

"the aftermarket wolf rims we sell are the same gauge of steel as the genuine ones , so the load rating is the same , approx 1400kgs"

Grtjz,
Glenn
Plaats reactie