Help mij mijn uitlaat te identificeren

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Help mij mijn uitlaat te identificeren

Ongelezen bericht door Waldorf »

Het achterste deel van de uitlaat van mijn 110 moet vervangen worden. Het is origineel een ex-MOD 2,5NA , waar achteraf een 200tdi in geplaatst is. De vraag is nu: is het de uitlaat voor een 200tdi of is dit nog de originele? Hoe kan ik zien wat ik heb? Waar zit het verschil? Ze hebben verschillende partnummers.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Re: Help mij mijn uitlaat te identificeren

Ongelezen bericht door Waldorf »

Antwoord al gevonden in de parts manual. Toch bedankt om mijn vraag te lezen. :)
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3563
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: Help mij mijn uitlaat te identificeren

Ongelezen bericht door Henk »

RTFPM :D
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
baudts
LROCB-Member
Berichten: 860
Lid geworden op: di 09 feb, 2010 18:59
lrocb_lidnr: 1139
Woonplaats: Steenhuffel

Re: Help mij mijn uitlaat te identificeren

Ongelezen bericht door baudts »

heb overlaatst 200tdi uitlaat bestel vanaf midden sectie tot vanachter. Wou deze instellere echter heb nu gezien dat de aanluiting op de downpipe niet overeenkomt.
bij diegene die erop zat schuifde deze over elkaar bij deze die ik heb besteld niet meer daar moet deze met bouten aan elkaar gezet worden :s Weet niet goed hoe dit komt.
De uitlaat komt voor de rest overeen. en diegene die ik had steken vind ik nergens terug in de parts manuals. of vorige eigenaar heeft hiermee gefoefeld. heb nu dus ook de downpipe moeten bestellen. (hopelijk binnne voor 3 maart :d )

Vroeg me wel af als ik deze terug monteer moet ik dichtingen plaatsen tussen deze ijzers of is dit gewoon tegen elkaar zetten en sluit dit genoeg af? in de parts manual kon ik nergens dichtingen vinden.
Land Rover closest thing to heaven on earth
Plaats reactie