krijg je een hybrid in Belgie ingeschreven

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Gebruikersavatar
Fetzl
Berichten: 1423
Lid geworden op: wo 21 okt, 2015 21:03
lrocb_lidnr: 1397
Woonplaats: Westerlo
Contacteer:

krijg je een hybrid in Belgie ingeschreven

Ongelezen bericht door Fetzl »

puur uit interesse: http://www.ebay.co.uk/itm/Land-Rover-De ... rmvSB=true

in de UK rijden er wel meer "hybrids" rond, maar ik vraag me echt af of je zo'n mengeling van Range, series en Def hier in België krijgt ingeschreven
Deze staat op nummer plaat en is recent door de MOT geraakt (als je de advertentie mag geloven) - dus road legal
het Range deel is uit 1973.... dus zeker al old-timer, maar wat is bepalend om het statuut van old timer te halen ?

Als ik Gunther mag geloven, zou dat in sé moeten lukken aangezien hij in een ander Europees land in ingeschreven geweest
maar de UK is altijd wat speciaal geweest binnen Europa natuurlijk

dus : experts... laat jullie maar eens gaan ;-)
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: krijg je een hybrid in Belgie ingeschreven

Ongelezen bericht door De Rob »

Fetzl schreef:puur uit interesse: http://www.ebay.co.uk/itm/Land-Rover-De ... rmvSB=true

in de UK rijden er wel meer "hybrids" rond, maar ik vraag me echt af of je zo'n mengeling van Range, series en Def hier in België krijgt ingeschreven
Deze staat op nummer plaat en is recent door de MOT geraakt (als je de advertentie mag geloven) - dus road legal
het Range deel is uit 1973.... dus zeker al old-timer, maar wat is bepalend om het statuut van old timer te halen ?

Als ik Gunther mag geloven, zou dat in sé moeten lukken aangezien hij in een ander Europees land in ingeschreven geweest
maar de UK is altijd wat speciaal geweest binnen Europa natuurlijk

dus : experts... laat jullie maar eens gaan ;-)

Als ge er mee op de t.c komt zal hij aanzien worden wat het chassis nr zegt....zo simpel is dat.Een Defender model met een RRC nr in het chassis is een RRC
Rob
Plaats reactie