pinkers werken niet in 110 '86

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
kurt1971
Berichten: 107
Lid geworden op: do 31 aug, 2017 19:28
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Rijkevorsel

pinkers werken niet in 110 '86

Ongelezen bericht door kurt1971 »

Hallo

mijn pinkers en remlichten werken niet meer ...? zekering is nog in orde... waar kan ik nog iets vinden?
gewone lichten wel voor en achter.. er zit wel die militaire draaiknop op.... :evil:
alvast dank!
110 Tithonus 2.5 NA diesel Softtop ex MOD
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: pinkers werken niet in 110 '86

Ongelezen bericht door Henk »

Meten is weten.
Teruggaan tot je zeker bent dat je stroom hebt maar begin al eens met een goede propere massa
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: pinkers werken niet in 110 '86

Ongelezen bericht door De Rob »

Pinkers,stoplichten...en additional achteruit rijlicht zitten op dezelfde zekering .
Dus II....Begin eerst met de basis van deze glazen zekering goed op te schuren.Meestal maken die zekeringen geen kontakt omdat die koperen klemprullen vuil zijn.Na opschuren deze klemmetjes dichter bij mekaar nijpen zodat de zekeringen beter klemmen.
ik kan slecht aannemen dat dit in de militaire knop zit ....Militaire knoppen durven natuurlijk wel nogal eens kapot gaan .Dit kan men zien achter die rubberen tutter dat er één van die kontakten/aansluitingen goed warm heeft gestaan.
Ik heb er in de tijd verschillende omgebouwd naar de burger versie met het schakelaartje aan de stuurkolom.
ik heb er zelfs nog ene staan op den hof waar dit bij gebeurd is.
Als het nu alleen de pinker is zou ik zeggen ...vervang de hazard switch want dan zit de fout meestal daar.
Rob
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Re: pinkers werken niet in 110 '86

Ongelezen bericht door Waldorf »

Staat uw nato-sxitch juist? Hij moet op off staan. De twee standen rechts zijn konvooi-lichten, en dan werken je pinkers en remlichten niet. Je gebruikt alleen de standen links: tails, side/tails en ten slotte head/side/tails.

Afbeelding
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: pinkers werken niet in 110 '86

Ongelezen bericht door De Rob »

Waldorf schreef:Staat uw nato-sxitch juist? Hij moet op off staan. De twee standen rechts zijn konvooi-lichten, en dan werken je pinkers en remlichten niet. Je gebruikt alleen de standen links: tails, side/tails en ten slotte head/side/tails.

Afbeelding

Maar ook niks van lichten en ook geen claxon...en dat zegt hem niet.
Rob
Plaats reactie